neděle 15. června 2014

Deka na pláž


nebo-li " Jadran pro Evu" pro  kamarádku k jejím kulatým narozeninám. Použila jsem na ní obrázky ze swapu, kterého jsem se zúčastnila již před nějakým rokem na kunhutkách . Právě jsem se podívala a ono to bylo již v roce 2010  !
Tak jsem ušila na středovou část plachetnici a pustila jsem se  do kompletování       



Jeden obrázek jsem použila na  véélkou tašku, aby se do ní vešla nejen deka. No však víme kolik toho ženská potřebuje sebou vzít :-)
           
Vizitku jsem vyšila na  nové mašince 
Vlastně toto je má první velká deka
hurá... a teď už mne nic nezastaví ..  :-)))


5 komentářů:

  1. Jani, klobouk dolů, deka je parádní a ještě doplněná taškou. Kamarádka bude mít určitě obrovskou radost.
    měj se krásně. Jana D.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná a nápaditá

    OdpovědětVymazat
  3. Tak je to tady :-) Janičko, vůbec se mi nechce věřit, že obrázky jsou ze swapu, všechno tak krásně ladí a zapadá. Bravůrně jsi deku dotáhla do konce a to prošití je moc hezounké. Vsadím se, že tenhle kousek Evičku posadí na zadeček, jsem moc zvědavá co na to řekne :-) Krásné dny, Jani.

    OdpovědětVymazat
  4. Kouzelná deka, krásné aplikace. A taška k dece je parááádní !!!

    OdpovědětVymazat